Skip to main content
فهرست مقالات

نقش تکنولوژی اطلاعات در تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده

نویسنده:

(12 صفحه - از 97 تا 108)

مدارس مانند سازمان هایی هستند که تجارب آموزش یادگیری را تسهیل می کنند. در دستیابی به تحول در آموزش و پرورش، پیگیری اهمیت فن آوری اطلاعات و ارتباطات ضروری است. مدارس برای این که از مزایای فناوری اطلاعات استفاده کنند، در حال تغییر ساختار خود هستند تا یک سازمان یادگیرنده باشد. در این راستا، این پژوهش بر نقش فناوری اطلاعات در تبدیل شدن به یک سازمان یادگیرنده تمرکز دارد. تحقیق کیفی برای فهمیدن ادراکات معلمان و مدیران مدرسه در تبدیل شدن به سازمانهای یادگیرنده، مورد استفاده قرار گرفت. تحلیل مضمون برای تجزیه و تحلیل داده ها انجام شد. نتایج پژوهش نشان داد که همکاری، مدیریت شفاف، کار گروهی از طریق فناوری اطلاعات افزایش می یابد. مدارس در حال تبدیل شدن به یک سازمان یادگیرنده هستند که این نشان دهنده این است که چگونه مدارس تغییرات در آموزش را با استفاده از فناوری اطلاعات سازگار می کنند. در این تحقیق، اهمیت فناوری اطلاعات در کیفیت تحصیلات بررسی گردید. در این مقاله، استفاده از فناوری اطلاعات در مدارس برای ارتقا فرهنگ مدرسه گزارش شده است.


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.