Skip to main content
فهرست مقالات

ارائه مدلی جدید در تصمیم گیری چندمعیاره فازی به منظور رتبه بندی تامین کنندگان (مطالعه موردی: شرکت تبلیغاتی) مقاله

نویسنده:

نویسنده مسئول:

چکیده:

یکی از موضوع های مهم در طراحی زنجیره تامین، انتخاب تامین کننده است؛ چراکه هریک از تامین کنندگان، بخشی از معیارهای خریدار را برآورده می کنند و انتخاب از میان آن ها، درواقع، یک مسئله تصمیم گیری چندمعیاره است که به رویکردی ساختاریافته و سیستمی نیاز دارد. در این پژوهش، ضمن پرداختن به صنعت خاص تبلیغات، دو معیار جدید برای ارزیابی تامین کنندگان ارائه شده است. همچنین یک روش ترکیبی، با تلفیق تکنیک های منطق دیجیتالی تعدیل شده و تاپسیس فازی، برای ارزیابی تامین کنندگان در این صنعت پیشنهاد شده است.

کلیدواژه ها:

منطق فازی ، MCDM ، تاپسیس ، انتخاب تامین کنندگان ، MDL


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است ورود پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.

لمشاهدة محتوی المقال یلزم الدخول إلی دخول الموقع.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر credit@noormags.ir.

You should become a Sign in to be able to see articles.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via credit@noormags.ir.