کلیدواژه استراتژی بازاریابی / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- 1.
رتبهبندی و بررسی عوامل موثر بر ترجیحات مصرفکنندگان برای خرید محصولات ارگانیک در شهر مشهد
نویسنده : قربانی، محمد؛ توحیدی، امیر حسین؛ علیزاده، پریسا؛
مجله: اقتصاد و توسعه کشاورزی » پاییز 1398 - شماره 42 علمی-پژوهشی/ISC (12 صفحه - از 239 تا 250)
- 2.
مدلسازی تاثیر ارتباط با مشتری در روشهای بازاریابی اینترنتی به کمک شبکه عصبی مصنوعی
نویسنده : انصاری، رضا؛
مجله: نخبگان علوم و مهندسی » آذر 1396 - شماره 8 (6 صفحه - از 31 تا 36)