کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- 1.
استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری بر توسعه مزیت رقابتی پایدار
نویسنده : بختیاری، حسین؛ بختیاری، محمد حسن؛
مجله: نخبگان علوم و مهندسی » بهمن 1398 - شماره 21 (9 صفحه - از 47 تا 55 )
- 2.
طراحی نظام ارزیابی مدیریت ارتباط با مشترى (مطالعه موردی: شرکت گاز استان خراسان شمالی)
نویسنده مسئول : کوشا، حمیدرضا؛ نویسنده : تبری، سهی؛
مجله: مدیریت زنجیره تامین » پاییز 1397 - شماره 61 علمی-ترویجی/ISC (12 صفحه - از 17 تا 28 )
- 3.
ﻃﺮاﺣﯽ ﺷﺒﮑﮥ زﻧﺠﯿﺮه ﺗﺄﻣﯿﻦ ﭼﻨﺪﻫﺪﻓﻪ ﺑﺎ درﻧﻈﺮﮔﺮﻓﺘﻦ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی
نویسنده مسئول : تیموری، ابراهیم؛ نویسنده : پایدار، محمدمهدی؛ یداللهی نیا، مائده؛
مجله: Advances in Industrial Engineering » پاییز 1395، دوره پنجاهم - شماره 3 (13 صفحه - از 393 تا 405)